آموزش دریافت شارژ رایگان همراه اول و ایرانسل

آموزش دریافت شارژ رایگان همراه اول و ایرانسل


نداشتن شارژ و خرید هر روز شارژ یکی از دغده های امروزه ماست . امروز برای شما آموزش دریافت شارژ رایگان را گذاشته ایم ، می توانید بدون محدودیت هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید 


این محصول کاملا قانونی مـی بـاشد


در این محصول تیم ما کاملا اختصاصی برای شما مطلبی مفید در حوزه شارژ آماده کرده است که میتوانید از آن استفاده کنید. 


فروش این محصول فقط تا مدت محدود

بدون نیاز به کامپیوتر و اینترنت شارژ دریافت کنید

بدون هیچ محدودیت خاصی ! 


قیمت این محصول در سایت های دیگر : ۳۵ هزار تومان


ولی در سایت ما : ۱۷ هزار تومن  4500 تومان


فقط تا پایان همین ماه قیمت این محصول 4500 تومان ! میباشد پس عجله کنید


 توجه : با خرید این محصول ، شما محصول های پولی زیر را هم به صورت رایگان دریافت خواهد کرد !

۱- محصول آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

۲- محصول آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت در خانه

۳- نرم افزار ساخت عکس نوشته حرفه ایی

۴- نرم افزار ردیابی دیگران از روی نقشه

5- و ارسال کانالی ویژه با محصولات پولی به صورت رایگان !


یعنی شما در واقع یک پکیج را با فوق ارزان ترین قیمت میخرید !


دریافت محصول به صورت آنلاین پس از پرداخت آنلاین صورت می گیرد


پس تخفیف ویژه را از دست ندهید !


=======================================

برای خرید آنلاین کلیک کنید
=======================================
523 لایک :)
MoBiN
سلام و عرض ادب
بنده خریدم و تونستم از آموزش استفاده کنم. خیلی ممنون هستم
امید
این روش همیشگیه؟ هنوز هم میشه استفاده کرد؟

با سلام !

بله این روش به صورت همیشگی است و هیچ محدودیتی ندارد

WEBMASTER
سلام. اگر خواستید میتونیم همکاری کنیم. بنده هم یه محصول خاص و ویژه دارم که اگر جزئیات بیشتر خواستید با تلفنم تماس بگرید
شماره تلفن : 0939******
ممنون.

با سلام !

با شما تماس گرفته شد

ali s
عالی بود ارزششو داشت. دمتون گرم
یه بنده خدا
با سلام چه طور میشه اعتماد کرد؟ این یه آموزش هکه ؟ مجازه ؟

با سلام !

خیر عزیز با این آموزش می توانید شارژ رایگان بگیرید و کاملا قانونی می باشد

دمتون گرم
دمتون گرم عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود
#ARASH
سلام فروش هنوزم ادامه داره؟ میتونیم بخریم هنوز ؟ 

با سلام !

بله فروش برای همیشه ادامه دارد. ولی تخفیف آن بعد مدتی حذف خواهد شد.

Hasan
merci hkeyli mamnooon
زیرگذر
باتشکر . عالی بود پیشنهاد میکنم بخرید
وحید ف
سلام . من فایل رو خریدم و دانلود کردم ولی متاسفانه اشتباهی فایل دانلود شده رو پاک کردم . خواهش میکنم لینک دانلود رو به ایمیلم بفرستید .
با این شماره کارت خریدم 60379972771*****
اینم ایمیل : *****************
ممنون.

با سلام !

لینک دانلود به ایمیل شما ارسال شد.

Farzaneh
سلامممممم من خریدم عالیییییییییی بود دمتون گرم... لطفا دوباره از این آموزشا بزارید 
3ina
سلام من خریدم راضی هستم ممنون
NaZi
سلام. ایول من با این محصول تونستم یکی از رفقامو ایسگا برم... اول فکر کرد من هکرم خخخ . برای تهیه آموزشش هم گفتم به سایت شما مراجعه کنه تا یه وقت دردسر نشه
محسن
سلام اگرلینک احیانا ارسال نشد اون موقع باید چه کار کنیم؟

با سلام !

شماره کارت یا ایمیل خود را ارسال فرمایید. لینک به ایمیل شما ارسال خواهد شد

Mey$aM
درود و عرض ادب
بنده محصول رو خریداری کردم و کاملا راضی هستم. ممنون بابت سایت خوبتون

با سلام !

بله این روش کاملا قانونی می باشد و هیچ مشکل و دردسری در پی نخواهد داشت. در حال حاظر بیشتر کاربران در حال استفاده از این روش هستند .

✌️ Hp web
سلام. این روشش قانونیه ؟ دردسر که نمیشه ؟
ناشناس
سلامم این آموزش که نیاز به نرم افزار یا برنامه خاصی نداره ؟ و اگر آموزش رو خریدیم داخلش دوباره نگفته باشه شما باید یک نرم افزار دیگه بخرید یا ... (‌مثل آموزش سایت های دیگه) لطفا سریع جواب بدید 

با سلام !

خیر . به هیچ وجه چنین چیزی را مشاهده نخواهید کرد. با یک بار خرید این محصول میتوانید همیشه به صورت رایگان از آموزش استفاده کنید

... Amir Farjami ...
Salam . man kharidam awli bood damet garm . vaghean mer30
امیر حسین
سلام دوست عزیز یه سوال دارم . این روش همیشگیه؟ یعنی برای همیشه میشه ازش استفاده کرد؟

با سلام !

بله این روش هیچ محدودیتی نداره و برای همیشه قابل استفاده است.

erfan azadfar
سلام. ببخشید این آموزش به صورت فیلم است یا PDF ؟ و اگر میشه لطف کنید حجم محصول را هم بگید. 

با سلام !

این آموزش به صورت PDF می باشد که به صورت تصویری و آسان میتوانید آموزش را یاد بگیرید.
حجم این آموزش فقط ۱ مگابایت می باشد.

محمد
سلام این نرم افزار چه کار انجام میده فقط شارژ میده یا نه اینترنتم میده

با سلام !


با این آموزش میتوانید شارژ دریافت کنید و با شارژ خود اینترنت بگیرید

زهرا
سلام . من فایل رو خریدم و دانلود کردم ولی متاسفانه اشتباهی فایل دانلود شده رو پاک کردم . خواهش میکنم لینک دانلود رو به ایمیلم بفرستید .

zahraw28@yahoo.com

با سلام !

لطفا نام و نام خانوادگی یا شماره تلفن یا ایمیلی که با آن محصول را خریدید بفرستید !

باربد
سلام داداش من خریدم مبلغ رو واریز کردم ولی یهو گوشیم خاموش شد  ( باتریم خرابه) منم گوگلم وصل نبود  صفحه ی دانلود پریده میشه فایلو برام بفرستید؟
اینم ایمیلم : barbod.h.kia@gmail.com

با سلام !

لطفا نام و نام خانوادگی یا شماره تلفن یا ایمیلی که با آن محصول را خریدید بفرستید !

محمد
سلام
میخواستم بدونم هنوز این روش کار میکنه یا نه؟

با سلام !

جوابتون رو در نظر قبل دادیم .

mohammad
سلام
این هک هنوز هم کار میکند یا خیر؟

با سلام !

محصول آموزش افزایش شارژ به صورت همیشگی کار خواهد کرد .

Pouya
سلام میشه بجای پرداخت پول یه شارژ ده تومنی بدم؟

با سلام !

خیر دوست عزیز.

النا
واقعا عالی بوود مرسی
رضا
سلام: بااین آموزش می تونیم ترافیک نامحدود برای همیشه داشته باشیم؟

با سلام !

با این آموزش میتوانید شارژ‌ به دست آورد و ترافیک بخرید 

Nstrn
سلام.تبلیغا و برنامه های زیادی در این باره توی اینترنت هست ک اکثرا ویروسی و الکیه.میخواستم بدونم این واقعا تضمینی هست؟ ‌

با سلام !

بله دوست عزیز 

ebrahim
با سلام با این اموزش میشه وای فای رو مجانی شارز کرد یا براش بسته بگیریم؟

با سلام !

با این آموزش میتوانید شارژ رایگان به دست آورید و با آن به صورت رایگان بسته بخرید.

سحر۱۳۹۶
سلام.من فایلوخریداری کردم وای رو گوشیم اجرانمیشه.میشه راهنماییم کنید؟

با سلام !


برنامه PDF Reader رو نصب کنید

Alireza
سلام ببخشید این برنامه روی ایفون جواب میده؟

با سلام !


نوع گوشی مهم نیست 

علی
چجوری باید خریدش

با سلام !


از لینک پرداخت آنلاینی که در سایت قرار داده شده !

سحر امیری
سلام برای من در قسمت framework یک نوشته قرمز هست و گزینه instalفعال نیست چیکار کنم؟لطفا راهنمایی کنید

با سلام !


لطفا بیشتر توضیح دهید و اسکرین شات بگیرید تا راهنمایی دقیق ارائه شود

Sayman
Dadash Ye Soal Goshie Man Ios Hast Bara Iphone Ham Mishe In? 

با سلام !


بله دوست عزیز

Sina
با سلام خواستم بدونم این اموزش به صورت PDF است یا ویدئو ؟؟؟ لطفا جوابم رو بدید میخوام بخرمش و حجمش چه قدر است؟؟؟؟

سلام

به صورت پی دی اف کم حجم.

Sina
باسلام خواستم بدونم این روش هنوز کار میکنه لطفا جوابم رو بدید؟؟؟؟

سلام

بله دوست عزیز توضیحات را با دقت بخوانید

سلام
سلام من محصول رو خریدم ولی گوشیم رو هواسم نبود ری استارت کردم پاک شده اصلا هم ازش استفاده نکردم  اگه میشه محصولو بفرستین به ایمیلم
Mhatam96@gmail.com

سلام

دوست عزیز با چنین ایمیلی محصولی خریداری  نشده

Sadegh
سلام.چرا لینک خرید کار نمیکنه.هر چی میزنم باز نمیکنه

سلام

لینک سال و بدون مشکل است. حتما مشکل از اینترنت شما بوده.دوباره امتحان کنید

سردار
سلام ببخشید من این برنامه رو خریدم بسیار هم ازش راضیم ولی گوشیم رو مجبور شدم به تنظیمات کارخانه برگردونم فایل خام برنامه هم حذف کردم آدرس سایتتون هم به بد بختی گیر آوردم میشه لینک دانلودشو به ایمیلم بفرستین؟؟ اینم آدرس ایمیلم
mnwchhry223@gmail.com
اسمم هم سحر امیری

سلام

لینک برای شما ارسال شد

Khodabande.vahid1367
سلام شارژی که میده چندتومنی هستش

سلام

در توضیحات عرض کردیم دوست عزیز

دانیال
سلام ببخشید لینک کار نمی کنه لطفا لینک پرداخت درست را به ایمیل بفرست 
danial.dehghani@fireman.net

سلام

لینک پرداخت سالم است ولی برای شما ارسال شد

amirreza
سلام تو این آموزش می تونیم بدون هیچ پرداخت پولی شارژ رایگان همراه اول بگیریم؟؟؟ 
از کجا بخریم؟؟

سلام

لطفا متن را با دقت بخوانید

مهدی
چگونه این مخصول را خریداری کنم

سلام

در متن توضیح داده شده

abolfazl
ایا هنوزم کار میکنه؟تنظیمات سخت و پیچیده ایی داره ؟بعد از مدتی استفاده از کار که نمی افته ؟برای سیم کارت ایرانسل یا همراه؟

سلام

جواب سوالاتتان در متن موجود است !

نیما
سلام ببخشید چجوری پرداخت کنم

سلام

روی لینک کلیک کنید و بعد مشخصات خود را بنویسید و بعد روی  دکمه پرداخت کلیک کنید. به صفحه شاپرک ارجاع داده خواهید شد و بعد در آن قسمت مشخصات کارت خود را بنویسید و پرداخت کنید.

علی
وقت بخیر میشه لطف کنید بهمون بگین که چطور میشه بعداز واریزپول وخدایی نکرده زبونم لال دریافت نکردن محصول شما.میتونیم وجه پرداختی رو پس بگیریم.ممنون

سلام

کافیست ایمیلتان را در قسمت نظرات اعلام کنید و بعد لینک برای شما ایمیل خواهد شد

آی آر
نظرات تاریخ نداره من از کجا بفهمم این روش حذف شده یا نه

با سلام

تاریخ به همین دلیل حذف شد تا کاربران در شک نیفتند و بدانند که فروش ادامه خواهد داشت ، حالا در هرتاریخی که میخواهد باشد.

Masumeh
سلام..
تخفیفتون تا کی ادامه داره؟

سلام

تا آخر همین ماه

Reza.z
سلام.برنامه هنوز کار میکنه .؟یعنی با قیمت ۴۵۰۰تومن میتونم نا محدود شارژ بگیرم و بسته بزنم؟چطوری باید برنامه دریافت کنم؟

سلام دوست عزیز ، برنامه هنوز هم فعال می باشد و میتوانید توضیحات آن را مشاهده و بعد خرید کنید

Mjpax13
سلام.عالی بود.
ولی متاسفانه من فایلو پاک کردم.
امکانش هست دوباره بفرستید؟؟
ممنون از سایت خوبتون

سلام

لطفا ایمیلی که با آن فایل را خریداری کردید را بفرستید درصورتی که حرفتان صحت شد فرستاده خواهد شد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : حسین قدرت گرفته از بلاگ بیان